VII-Құдайшылдық негіздері мен құдайға теңдес болу,ел биліктің перілік жүйесі

Адам баласы негізінде үш түрлі қасиетілік жүйеден, екі естілік жүйесін меңгеру арқылы ғана бір адамдық сипатын ғылымды меңгеруі болып, жалғыздық тұлғалығы қалыптасуы керек. Абай атамыздың; «Ақыл, қайрат, жүрек үшеуі ғылымға жүгінген екен…» деген насихаты осы жағдайды білдіреді. Сонымен біздердің бір есіміз біліммен, қылық әрекетімізбен, өнерді, шаруашылықты меңгерумен біліктілік немесе қазіргі ұғымда білімділік деп атсақ, екінші естің қуаты ақылмен шындықты түсініп меңгерумен жетелікпен байланысты болуы керек.Біріншісін жындық қуаттылықтықтың ата тектің рұқты меңгерумен болса, екіншісін жандық яғни шайтандық, сезімдік қан тектік ділдік жүйемізді меңгерумен байланысты болуы керек. Осы екі естіліктен ғана саналық ақылдың қуатын бір естілік жүйеге жалғану болмақ.

Қазіргі замандағы қазақтың ел билеу саясатының әлемдік рұқтық қуатты меңгеруге білім арқылы өнер, кәсіп, шаруашылықты меңгеруге негізделіп алғандықтан және діл білімен жалғануды жетелікті мүлде ескермей, оның орнына әлемдік қарсылыққа перілік жүйемен тығыз жалғанып тұрғаны да хақ. Себебі ібілісітің білім арқылы адамзатты азғындық жолға түсірудің де ықпалы артуына діл білімнің, жан ғылымның өркениеті әлемде теріске алынып, және оның ең жоғарғы дәрежесі құлшылығы дәстүр болып қалыптасқан ата тегіне мирас кітабы болып жазылған, қазақ елінің мұндай дәстүрге айналған салтын, қалайда тұншықтыруға да ібілістің ұрпақтарының өз арамыздан шығып елдің рухани оянып бас көтермеуіне соғыс ашып, білді қазық қылып байлап, ақылдарын ұрлап алумен жеңіске жетіп үлгіргені де жалған емес.

Бұл істің басына ел басымыздың өзі тұруының өзінде, ібілістің ең үлкен жетістігі, деп білген жөн. Сонымен 25 жыл егемендік алдық, тәуелсіз болдық, деп дүние байлықты арттырудың соңына түсіп алып, шынында қазақ ұлты ғана емес, мемлекеттің барлық тұрғындарын мәңгілік тозақтың, жанды жоғалтып өзін –өзі жойып жоғалудың жобасына толық негізделумен аяқталғанын да аңғаратын бір есті білімді, үлкендікке жеткен қауымының да қалмағаны рас. Әрине қандайда бір айтылған сынға іс әрекет, тәжірибе тұрғысында дәлел болуы шарт. Ондай болмағанда жала жабу аталып, мемлекетіміздің ата заңымен айыпталып жазалануы да керек. Әрине егер ата заңымыз шынында осы екі естіліктің бірлігінен, жетеліктен және бір естіліктің саналық тұрғысында қалыптасқанда ғана.

Қазақ мемлекетінің ел басқару саясатының сыртқы әсерлерге, әлемдік жүйеге негізделіп алғанын, сондықтанда ұлттық рухани құндылықтардың орта деңгейі болмаса жете, саналық жиліктегі ақпараттық, амалдық жүйелеріне қарсы әрекеттердің заңдылық тұрғыда бекіп, жазалануын былай қойғанда, жындылық тұрғыда бұл шектен шықпауға бүкіл жүйенің тіптен діннің де негізделіп қалғанын біле жүріңіздер. Мұндай жағдайда мемлекет тұрғындарының рухани еркіндігін өзін-өзі танып басқара білудің Құдай ісін меңгеру жолын түсіндіру орына керісінше оған қарсы әрекеттерді насихаттап қана қоймай оны міндетті жүйе қылып алғаны да жалған емес.

Сонымен тылсымнан берілген тапсырма бойынша, Қызылорда обылысының әкіміне жолығып алда тұрған қиын жағдайларда аз шығынмен өтудің, халықты рухани тазалануға шақыруды нақты іс әрекеттерін, құдаймен саудаласу арқылы елдің әлеуметілігін көтеру жолын айтып көрмекке әкімшілікке бас тіредік. Сыр өңірің ақсақалы әрі жанашыры болған Сұлтан Әшімұлымен алдымен ішкі істер саясат бөліміне шығармашылық ұжымына жолықпақ болдық. Бұл ұжымда дін істері саясаты бөлімі бар екен, бірақ біз барғанда басшысы демалыста жүрген болып шықты.

Оны орынбасары мен дін зертеуші ғалымдарымен сұқбатасып олардың өздерінің масһабтық жүйенің білгірлері деп санап, менің айтқан уәждерімді қазақ дәстүрін және Құдайдың ісін мүлде қабылдауға қарсы екеніне көз жеткіздік. Сонымен бірге маған құранды білмейтінімді, оны тек құдайдың емес, билеушілердің мойындап бекіткен мешіттегі имамдардан үйрену керегін яғни діннің тазасы құдайдың өзінен емес, тәпсір білімінен іздеуді керегін де ескертіп түсіндірмекке тырысып бақты. Ал менің олардың тақуалықтарын, ғалымдықтарые тек ел биліктің білім жүйесі бекітуі емес, оны құдай өзі қалаған құлының дәрежесін көтеруі арқылы кез келген құлына таза ақылдан, шындықтан хабар бере алатынын, хикметті білімі мен мұғжизасында дәлелге бере алатынын түсіндіруге тырасқанмен мойындаудан ашық бас тартты.

Біздің ел басымыздың ұлт арманы, мәңгілік ел жобасы дегеніміз, осындай білімдік жүйе заңдар арқылы мемлекеттің шаруашылығын былай қойғанда, рухани еркін, дінді де құдайды заң арқылы басқаруға жеттік, деген перілік жүйесі осылай көрнісін бергені де ашық дәлденді. Сонымен ішкі саясат бөлімінен ешқандайда бұндай елдің қауіпсіздігін, азаптардан құтқарылу сияқты іске араласуға қақылары жоғын айтақаннан кейін, обылыс әкіміне тікелей жолығуға да ұзақ уақытпен айлап күту керегін айтқасын, мұнымен айналысуға тиісті дін істері басқармасына жолықпақ болдық. Әкімшіліктің кеңсесінде Ақтөбедегі жағдай біріне-бірі сілтеу және қалтаңа дейін тінтіп, өте бір құпия әскери мекемеге кіргендей әрекеттерден өтіп, басшысына жетік ау әйтеуір.

Бұл жерде де жалаңбас дін адамына, сондықтан да жетеден мақұрым қалған, әйтеуір кітап білімін меңгерген болуы керек, жас жігітің қабылдауында болып, соншама тексеруден, оған ертіп баратын арадағы қызметшілерден кейінгі шынында осындай құрметке лайық кісілігі артып тұрған адамға жолықпақ болғанымыздан не пайда? Әйтеуір қызмет беріп осындай орынға отырғызып, оны елдің арсынан шығыуға тиісті бүлікшілерден күзетіп, бағып, дәрежеленгенмен ауыз тұшытар жауапта, ақылда таба алмадық. Әйтеуір жоғардан келген бұйрықтарды көбейтіп, бір бөлмеден бір бөлмеге қағаз өткізуші, перілік жүйенің қызметшісі ғана екен. Сонымен қазақ мемлекетінің құдайсыздық перілік жүйесінің соңы, халықтың да құдайдың азабымен азапталуымен мұнан есін жинаған елдің қарсы көтерілуіне келе жатқаны да белгілі жағдай. Оның белгісі қазіргі таңда сайт беттерінде көрніс бере бастады да.

Бұл сөзімізге дәлелді «Қиямет мезгілі және рухани сынақтар» деген тақырыпта алдын ала болатын оқиғаларды ауа райының жағдайын баяндадық. Енді біздің мақсатымыз Ақтөбе обылыстарын егін шөбін жеп құтатын шегірткеден және маусым айларында болатын аптап ыстықтан егінің күйуін сақтауға болатын; «Сақтансаң сақтаймын» деген жаратушымыздың уәдесін түсіндіру еді. Сол сияқты Қызылорда обылысында табиғат арқылы келетін шығындардың алдын алуды былай қойғанда; ораза айында ғарыш айлағында ракета ұшады екен де, онан табиғатқа өте зиян улы әсері болады екен. Осы ракетаның зардабы шаш етектен болады деген хабар келген. Яғни өкпе ауруы үдейді де тыныс жолдары өңеште ауыртпалықтар көп тарайды екен. Соның ішінде өкпе ауруы, бүрісіп қалатын (тырысқақ) ауруы пайда болады екен.

Енді екі обылыста да біздердің іс жүзінде кездесіп, дәлденген рухани жағдайдың құдайдың беріп тұратын аяттары яғни аян, уахилары емес, ел биліктің ой жорумен жасаған жобасы заңдары аясында да қызмет қылатын дін жүйесінің бүкіл мемлекетке тән перілік жүйе болып, қалайда құдайдың барлығын, растығын жоққа шығарып бағынбаумен, өздерінің басшыларын тәңір тұрғысында түсінумен байланысты екені де хақ. Сонымен біздің болған екі обылыстарда мұндай ел тағдырына құдайдан келген хабарларды өздерінің намаздарымен сұрап, бір естілік саналық ақылға тән тексере білу түгіл, құдайдан қорқудың, ата дәстүрінің қарапайым да әдебі жоқ басшылардың жеке басына және құдайдың да қарғысы түсіп, қосымша тосын жағдайлардың орын алуыда болады деген хабар келді. Біздің бұл обылыс басшыларына аруақтар тарапынан болған аманаттардың сипатын кейін баяндай жатармыз, ендігі кезек Алматы қаласының әкімшілігі болмақ. (жалғасы бар . Наурыз айы 2017 жыл) http://atazholy.kz/

Пікір қалдыру

Сіздің e-mail адресіңіз жарияланбайды. Міндетті өрістер * белгіленген.