Туған жерін жауға бермеу қазақтың намысының үлгісі еді    

 

      Қазіргі таңда елбиліктің ең үлкен қателігі жердіпайдаланудашет елдердің тәжрибесін енгізбек болған әрекеттерінен туындап жатқаны да сөзсіз.  Бұл жағдайды дін тұрғысында, қазақтың рұқын оятуға деген құдайдан түскен сын деп білген жөн.  Қазақтың өлген рұқының оянуына екі нәрсенің басты қозғаушы күш болатыны да хақ. «Жер дауы мен жесір дауы» деп аталған атадан кейінгі ұрпаққа мирас аманат болып келе жатқан, жетелі ақылға түрткі болатын бұл рухани жүйеміз болмақ. Толық оқу

Бәйбіше, тоқал қазақ дәстүрі және ғылымдық сыры

Айгүл қарындас бәйбіше тоқал туралы тақрып ашқан екен, оған нәзік жандылардыңда дәстүрден аспай жақсы пікір өз ойларын да білдіріп, ал тек европалық тозған білімге сезімге, бүгінгі күнгі шайтандық салтқа жүгініп пәтуа бергендер де бар екен. Онда қысқаша менде жазылып зертеліп, амалға айналып жатқан ақпараттардан хабар бере кетейін. Толық оқу

Ажырасқан әйелді немесе үлкен жаста тоқал алудың қияметтік сыры

«Ажырасқан әйелді алып көр», деп қандайда әйел заты еркектердің аузына құм құятыны да сөзсіз. Жалпы ажырасу мен қазіргі таңдағы қазақ елі ғана емес, жалпы әлемнің рухани дағдарысқа түсуі де еркекпен әйелдің ара қатынасынан пайда болып жатыр десек қате емес. Енді бұл жағдайды ата жолында 15 жылғы жан ғылымын зерттеу барысындағы жинаған тәжірибеден аз ғана мағлұмат бере кетейік. Толық оқу

Қияметтік мезгілдің басты белгісі жанның тозуы, тәннің азуынан

Адамның жаны қуатанып қалыпты істесе жан арқылы барлық тәннің ақзадағы клеткалары жаңғырады өзіне керекті қоректі алады. Бірақ қазір қазақтың тәні құрттап кеткен. Әсірсе әйезатарынан мүрденің исі шығып жатыр. Ең көп тарайтын жән барлық аурулардың негізгі себепшісі иіс тию, «аллергия, тымау болып саналады. Аллергияның өзі осындай иісті әйелдердің қолынан тамақ ішіп немесе жалғану мен байланысты. Жалаңаш жалаңбас жүрумен бірге сегіз көздері жабылып аруағынан ажыраған. Толық оқу

Пайғамбарлық пен елшілік немесе аққу, сұңқарлық қасиеттер

Қазақтың қазіргі білімді қауымындағы ең үлкен надандық;  «Өзің білме білгенің тілін алма» деген. Ата жолында Құдайдың білдірумен, аруақтар арқылы қазақтың тылсымнан хабар келтіруге,  қасиетті меңгеруге тұрған қыз, еркектерін; Аққу, сұңқар деп атағанын мазаққа алушылар да жеткілікті. Олар құдайдың өзін, аятын мазақ қылып жүргендерін және тағдырларына лағнет жүгін арқалауға жарысып жатқанын да білсін. Сондықтан бұл атау сөздердің түсіндіріп көрсек.   Мүмкін арасынан тәубеге келетіндер болар, деген үмітіміз бар. Толық оқу

Жесір мен кәрі қыздардың құлақтарына алтын сырға!

(Осыдан 4 жыл шамасында бір әйелзатының қазақта батыр бар ма деген сауалына жазылған жауап еді. Ата жолы қазақ дәстүрінің маңызын болашағын түсінуге мүмкін еркектер қауымына ой салар деген мақсатпен жариялап отырмыз) Толық оқу

IV-Құдайшылдық негіздері мен құдайға теңдес қылмау туралы

Жақсылықпен жамандықты жаратқан құдай. Жаман қылған құдай емес. Ал сонда жақсы болудың құдайға керегі болмас, деген надандық. Енді жақсының бәрін құдай қылды десек, онда әділетсіздік пайда болады. Себебі бүгінгі заманың қазақтың жақсылары құдайын танымайды барлығының сипатын меңгеруді де білмейді де тіптен молдалар да. Ел билеуші, білімді қауымдар жақсылары, ел байлары өз ара партияға, ұжымдарға бөлініп алып өздерін құдайдай қылуға яғни жұртты құдайсыз, дінсіз ар-ұятсыз, жақсы қылуға құштар. Демек жалпы бүгінгі таңда қазақтың тұрмысында құдайшылдық жоқ. Толық оқу

III-Құдайшылдық негіздері мен құдайға теңдес қылмау туралы

«…Ұят кімде болса иман сонда,-деген. Енді бұл сөзден білінді; ұят өзі иманың бір мүшесі екен. Ондай болса білмек керек, ұят өзі қандай нәрсе? Бір ұят бар-надандықтың ұяты…Не шариғатқа теріс, не ақылға теріс жазығы жоқ болса да, надандықтан бойын керістендіріп, шешілмегендік қылып, ұялмас нәрседен ұялған мұндай ұят шын ұялу емес-ақымақтық, жамандық…» (Абай 36-сөз) Ұят деген қуаттың жағдайын Адам ата, Хау анамыздың түсінігінен хикеметті оқиғадан басталады. Жаннатық метафизикалық жаратылыста; атамыз бен анамыз бой өрісі- кебенек киіміне қара түсті қуатты алып, онан барлық әуретті жерлері ,зейнет орындары ашық бейнеленіп кеткені болды.
Толық оқу

II-Құдайшылдық негіздері мен құдайға теңдес қылмау туралы

«Адам баласына адам баласының бәрі-дос. Не үшін десең, дүниеде жүргенде жұртпен туысың, өсуің, тоңыуың, ашығыуың, қайғың, қазаң дене бітімің, шыққан жерің, барар жерің-бәрі бірдей, ақиретке қарай өтуің, көрге кіруің, шіруің, көрден машһарда сұралуың-бәрі бірдей, екі дүние қайғысына, пәлесіне қаупің, екі дүниенің жақсылығына рақатың-бәрі бірдей екен.
Толық оқу

Құдайшылдық негіздері мен құдайға теңдес қылмау туралы

Абай атамыз; «…Дініміздің бір жасырын тұрған жалғаны жоқ болса, ақылды, оны ойлама дегенімізге пенде бола ма? Ақыл тоқтамаған соң діннің өзі неден болады? Жоқ сен жақсылық, жаманшылықты жаратқан- құдай, бірақ қылдырған құдай емес, ауруды да жаратқан –құдай, ауыртқан құдай емес, байлықты, кедейлікті жаратқан-құдай, бай қылған, кедей қылған құдай емес деп, нанып ұқсаң болар, әйтпесе-жоқ.»
Толық оқу