Қиямет мезгілінің белгісі-Адамдық қасиеттің көрнісі

Адам атымызды рұқтан жаратып, бірақ қай нәрсені де жүп парымен жараттым деген уәдесі бойынша талай заман өтіп, Адамдықтың өлшемін жоғалтқанда үлгі болсын, деп Ғиса пайғамбарымызды керісінше Мәрийем анамыздан жаратқанды. Және Адамдықтың үлгісі көмескіленгенде, Ғиса пайғамбар көктен түсіп, адамзаттың ішінен өтіп, кім мұны қабылдай білсе, сол адамдық қасиетті меңгереді, яғни Ғиса қиямет мезгілінің белгісі деген. Толық оқу

Дін туралы пәтуаларға бір ауыз сөз

Бүгінгі заман қазақта білімнің қай саласы, діннің қай тобыныңда үгіт-насихатын таба аламыз. Сондықтан білім тұрғысында ғана менікі артық, сенде кемшілік бар дегенімен бір ұлттың ұрпақтары болып, өз ара жарысыпта кеттік. Ал жаратылыстың бәрі Алланың нұрынан және қарсылықтан жаратылып, адамзаттың тіршілігінде бейнеленуі шарт. Оған ашық дәлел; күнәнің бейнесі азғындықтың түрлі салты болса, рұқынан, нұрынан белгі пайғамбарлар, елшілер әулиелер данышпандар емес пе?

Қай жағы да жанды өзіне иемденуге басқаруға тырысады. Жан бәрінің ортасы және тағдырдың суретшісі. Дін дегенміз, жанымыздың амандығы болып, осы ақпараттық жүйенің білімі, ілімінің кітабы, насихатын қабылдап бейнеленуіне жәрдем береді және Алланың таза ақылына жалғануға жол ашуы тиісті. Демек дін арқылы азғындыққа да, кемелдікке де ортасында да болуға мүмкіндік бар. Яғни адамзаттың барлық рухани болмысы, қоғамдағы орны, қызметі, өнері, кәсібі, әдеті, салты, ақылдылығы оның дінінің жағдайынан хабар береді.

Толық оқу

Ойлануды үйренбей, дінде елде түзеле ме?

Қазақтың бұрын ойшылдық мектебі болған. Сөз өнерін меңгеруде өз ара сынға түсіп, халықтың талқылауына да беріліп отырған. Хандардың өз уәзірлерін, шешендерін сынауы да салты болған. Бұл қазақтың философиялық мектебі болып қалыптасып, дін түсінігінде де, насихатын меңгеруде алшақ кетпеуге себеп болды. Ал енді 40-қа да жетіп ақылы толмаған, сөз майданында сыналмаған, білімді меңгерсе болды жетелі, саналы тұрғыда дәріптеліп; ғалым, доктор болып елге ақыл айттатын лауазымды орындарға лайық болды. Осындай себептерден, қазақ дәстүрі аяқ асты болып дүниесі барлар аяғы сасық болса да төрге шығып, ел биліктің тұтқасын ұстап, үлкендікке сына қағудан бүгінгі қияметтік жағдайды ушықтыруға да себеп болғаны хақ.

Әрине ойсыздыққа себепші болған, тек қана білім тұрғысында пайымдауды әдет қылыған, атау сөздердің өзіндік ой үінін табу құлшылығын, құдайлық таза ақылға жалғайтын әулие аруағының батасына жалғанудан ашық бас тартқызуға елді мәжбүрлеуден, қазақ елінің жаппай ойсыздық зұлымдыққа түсуіне әкеліп соқтырғаны да сөзсіз. Қазақ сөз ұғымдарын ойының бұзылып, тірістелуіне ойшылдық мектебінің қадыр, қасиетінің жоғалып төмендеуіне, ойлана білудің, әулиеліктің жоғалуына да масһабшы, білімді қауым мен ел билеушілердің өздері жәрдем беріп жатқаны да хақ. Ой ұрлаумен, сөз құнын жоғалтумен тікелей ел басымыздың арласуымен; Нұр отан, нұрлы жол, зайырлылық, зияткерлік, тұлғалық, ұлт арманы т,б жолдаулардың өзі ашық мысал бола алады.

Толық оқу

«Ойба деме», неліктен?

Бірінші байлық денсаулық. Денсаулық естілікпен, ақылмен өлшенеді. Ақыл шырақ білім оның майы. Майсыз шырақ жанбайды. Ақылдың жарық шамасы біліммен байланысты. Білімді жеке байлыққа санауға болмайды. Себебі дүниелік білімнің Ібілістен тарайтынын түсі ақ күлгін-«серый» болатынында жадыңызға тоқып алыңыздар. Білімнің үні ой болады. Сондықтан «ой-бай» деме, «ой-буу», деген қазақта.

Естілікпен ғана Алланны еске аламыз

Адам баласының есте сақтау қабілеті (матрицасы) екі түрлі. Бірі сезімдік қуатпен (шайтанмен) екіншісі қаракетік қуатпен (жынмен) байланысты болады. Әрбір пенде екі есті, екі жүзді. Ал екі жүзділікті бір еске айналдыру үшін жүректің тазалығы керек. Оны тазартып қуаттандыру үшін ғылымға-кітапқа яғни ата-бабаларымыздың тазартылған ғұмырына –аруақтарына, естілік жадына жүректерге жалғану керек. Алланың көркем есімдірінің қасиетін, жаратушымыздың жарықтық, өзіндік ғылымын меңгерген ата-аналарымыздың кірпіштік (нейрондық) ақпараттық жадылары, жүрек, көздері Алланың көркем есімдерінің сипатынан болып табылады. «Алла жүректерді қосады» деген құранда. Толық оқу

Ойға түрткі-Ақылға дем табыну туралы

Аллаға табынамын деген ұғымда-Аллаға ғашықтықтан бастап оған ұқсау, еліктеу, сондай болу деген ұғым пайда болады. Табыну-бірлену, біртұтастықта болу мақсатында болуы керек. Біз түп иеміз жаратушыға табына алмаймыз. Ондай болғанда, бізде жаратушы боламыз деген ұғым пайда болып, немесе барлық қарсылық жамандықтарына да табынуға тиісті боламыз. Сондықтан бар әлемді жаратушыға табынуда мүмкін емес. Бізге ақылымызбен қабылдауға лайық, әлем ішіндегі «ӨЗІНДІК» «Бірлік», «Мендік», махаббаттық сипаттарының көрнісі пайғамбарларға, ғұлама-даналарға, елшілерінің меңгерген ақылындарына ғана табыну арқылы біз бірге, жаннат тұрғындарына бірленіп қосыла аламыз. Толық оқу

ЖЫНЫС, ӘУРЕТТЕР ТАЗАЛЫҒЫ ЖӘНЕ ЖЫНЫС ҚАТЫНАСЫ АРҚЫЛЫ ТУЫНДАЙТЫН АУРУЛАР.

Қазіргі қазақ медицинасының барлық білімі тек европа елінен келген ақпараттарға ғана сүйеніп, ал исламдық және дәстүрлік, ұлтық медицина туралы керісінше теріс заңдарымыз бар. Оған дәлел ата жолы болып, бұл салада құдайдан хикметті белгілер келіп, бұқара халық іздену жолына шығуы сол-ақ екен, зиялы және дінші қацым тарапынан қудалауға ұшырап,; «Неге бәрін біліп тумадыңдар?» деген мазақтаумен, заңмен мұндай бір-бірінен рухани ем-шипа беруге тиым салынғанын дәлелді керек етпейтін мәлім жағдай. Толық оқу

ЕРЛЕРДІҢ ЖЫНЫСТЫҚ ӘЛСІЗДІГІН ЕМДЕУ ТУРАЛЫ

«ҚҰРАННАН, МҮМІНДЕРГЕ, ШИПА ЖӘНЕ РАХМЕТ ТҮСІРЕМІЗ. ОЛ, ЗАЛЫМДАРДЫҢ ЗИЯНЫН ТЫМ АРТЫРА ТҮСЕДІ.» (17-82)
Жасыратыны жоқ Ата жолы қозғалысы жүрек ашу хикметімен бірге Құраннан ем шипаның да хикметі қазақ еліне түскені де хақ. Бірақ оны түбегейлі зерттеп дамытып өркен жайуына діншілер, ғалымдар, тілші жазғыштар жабыла қудалап ақырында тиым салға заң шығарып ендігі «»тәңіріміз»»» ел биліктің беретін ұлықсат қағазы болып, көптеген қасиеттердің жабылуына да өзіміз себепші болдық. Сол қудалану кезінде ордалардан қамшымен емдеуге де тиым салынған жарғылар, қарарлар шығып бізге де осындай тапсырма берілген болатын. Бірақ біздер бұл емдік тәсілді күні бүгінге дейін жалғастырып және жетілдірумен бірге қазақтың қамшысының әлем алдында құдіретін көрсетуге болатын жағдайға да құдайға шүкір жеттік. Толық оқу

Қияметік мезгілден қазақтың ойшылдық мектебі ғана құтқара алады

    Білім -жарық, ақыл -шырақ. Білімісіз ақыл өздігінен жарық болып адамзатқа жол көрсете алмайды. Ал сол жарыққа қандай май құйып жарықтың сапасын арттыруда маңызды. Себебі білімнің үні ойы маңызды болмақ. Сондықтан жарық тұрғысында әлемді 7-к+үннен жаратқанды. Оның қарсылығы 7-тозақтық жаратылыс, түнек күштері өмірі бар. Адамазатқа бұл екеуінен де бірінен артық кем шамасына, тегіне, қасиетілігіне қарай қуаттарды меңгеру, жүктелу керек. Толық оқу

Діннің адасушылығымен дін арқылы ғана күресу керек.  

 

Сәләф, уахаб, т,б измдерде жүргендер Алласын танығысы келетіндерді қудалап жазғырған жазалап тиым салғанан түк пайда жоқ. Керісінше арсыздықты көбейтуге ғана жәрдем береді. Себебі оның түп негізі жындылықпен негізделуде тұр. Бұл жындылықтың бейнесі ел билеушілерде, білімді қоғамның бәрінде бар нәрсе. Мұны менен басқа білгіш жоқ, өзің білме білгенің тілін алма деген қарғысқа ұшыраудан деп түсіну керек. Ел билеушілердің жерді сатып, көп пайда көреміз, үш тілмен ғылымды боламыз, деген ана тіліне қастандықты ұйымдастырушылар да, осы топтың жағдайында, тіптен сәләфизмнен мыңдаған есе қазаққа зиянды да. Сол сияқты масһабты тура жол атап, қазақтың дәстүрі болған деген пәтуамен, Құдайдың жолынан, хикметінен, ғылымына жалғануға кедергі болып, ақылдың өркениетіне тиым салып, тәпсірлік білім- орта топтық қазыққа байлап, жастарды түрі топқа, жандағы хикмет белгісін іздеп кетуге мәжбүрлеу барлық діннің зұлымдығының ошағы болып тұрғанын да білген жөн.