Қияметік мезгілден қазақтың ойшылдық мектебі ғана құтқара алады

    Білім -жарық, ақыл -шырақ. Білімісіз ақыл өздігінен жарық болып адамзатқа жол көрсете алмайды. Ал сол жарыққа қандай май құйып жарықтың сапасын арттыруда маңызды. Себебі білімнің үні ойы маңызды болмақ. Сондықтан жарық тұрғысында әлемді 7-к+үннен жаратқанды. Оның қарсылығы 7-тозақтық жаратылыс, түнек күштері өмірі бар. Адамазатқа бұл екеуінен де бірінен артық кем шамасына, тегіне, қасиетілігіне қарай қуаттарды меңгеру, жүктелу керек. Толық оқу

Діннің адасушылығымен дін арқылы ғана күресу керек.  

 

Сәләф, уахаб, т,б измдерде жүргендер Алласын танығысы келетіндерді қудалап жазғырған жазалап тиым салғанан түк пайда жоқ. Керісінше арсыздықты көбейтуге ғана жәрдем береді. Себебі оның түп негізі жындылықпен негізделуде тұр. Бұл жындылықтың бейнесі ел билеушілерде, білімді қоғамның бәрінде бар нәрсе. Мұны менен басқа білгіш жоқ, өзің білме білгенің тілін алма деген қарғысқа ұшыраудан деп түсіну керек. Ел билеушілердің жерді сатып, көп пайда көреміз, үш тілмен ғылымды боламыз, деген ана тіліне қастандықты ұйымдастырушылар да, осы топтың жағдайында, тіптен сәләфизмнен мыңдаған есе қазаққа зиянды да. Сол сияқты масһабты тура жол атап, қазақтың дәстүрі болған деген пәтуамен, Құдайдың жолынан, хикметінен, ғылымына жалғануға кедергі болып, ақылдың өркениетіне тиым салып, тәпсірлік білім- орта топтық қазыққа байлап, жастарды түрі топқа, жандағы хикмет белгісін іздеп кетуге мәжбүрлеу барлық діннің зұлымдығының ошағы болып тұрғанын да білген жөн.