Аққу, сұңқарларға тылсым аманаты

Біздердің қазіргі таңда намаздың хикметі зікір арқылы хал ғылымына жалғанып ақиреттен жанаттықтардан дерек алумен көптеген хабарлар мен ескерулерді сайт беттерінде жариялап та жатырмыз. Қазақ елінің рухани тұрғыда әлемнің барлық жұртына да Алла тағала тарапынан шипа және рахметін түсретін жалғанатын рухани тұрғыда сауықтырушы елге айналу керек. Толық оқу

 Тау, тастан шыққан жансыз жаңғырық кімді оятпақ?

      Орыс еліне Мәскеу қаласына келген апатты жағдайдың орыс халқының рухани оянуына себеп болатыны да хақ. Орыс ұлтыны оянып түбінде исламға келумен ғана қазақ халқы да есін жинай бастайды. Бірақ ібілістің ұрпақтары бұл жағдайда қалайда болдырмауға, орыс халқының қазақтың ата жолын, дәстүрін түсініп меңгермеуге, жолын тосып кедергі жасаумен айналысудан тоқтамайды да. Толық оқу

       III-Жамандығын алдымен білмей, жақсылық баянды болмасты

Адамның өмірін қалай түзеуге болады, адамзат қалай бақытты болады, деген сауалға жауап іздеу, әрбір саналы пенденің әрекеті болмақ. Бүгінгі таңдағы қазақ елін бақытты қылмаққа жолдау жасап жүрген білімді қауыммен, ел билеушілердің  оқу біліммен, халықты ағартумен және дүние ісін меңгеруде жайлы тұрмыс, жақсы өмір сүруде әлемдегі тіршіліктің таласынан қалмасақ болды, деген ұстанымды рухани жаңғыру, саналық деп атайды. Толық оқу

Рухани өлімсіз рухани жаңғыру болмайды!

Абай атамыздың ; «Жасымда ғылым бар деп ескермедім, пайдасын көре тұра тексермедім, Жас келген соң түспеді уысыма….» деген насихатын зейін қойып зерделеп түсінген қазақ аз ау шамасы. Ғылымды болу, оқумен біліммен шектелмейтіні, ақылдың бес қызметшісін меңгеруге қол өнерімен, еңбектің әрекеті болуын Абай атамыз өзінің басынан өткен қателігімен байдың баласы болып өскендігінен қол өнері мен еңбекке көп мән бермегенін ашық баяндағанын біліңдер жастар. Толық оқу

II-Жамандығын алдымен білмей, жақсылық баянды болмасты

Қазақ ұлтына рухани қауіптің екі жақтағы көршіден келетінін бабаларымыз болжап кеткен екен. Олай болса; «Сендердің жақсы көргендеріңнің ішінде жамандық бар, жек көргендеріңнің ішінде жақсылық бар» деген Раббымыздың даналығына жүгінсек, онда бізге келетін екі көршіден жамандықтың ішінде жақсылығы да болуы керек. Толық оқу

     V- Рухани жаңғырудың перілік жүйемен жалғануы туралы

Қазіргі таңда өз басының рухани болмысын аңғарудан мүлде хабарасыз болса да, елді қалай бақытты қылуға болады, әлемді дағдарыстан қалай шығару керек, деген ақыл айтуға құштар ел басқарушы, шығармашыл, білімді қауым өкілдері жеткілікті. Көп жағдайда өздерінің ішінде тұрған жоғарғы дәрежелі перілердің ілімге қарсылықпен, білімге негізделуге деген әрекетінен болып, дүние тұрғысында көптеген болжаулары бүгінгі күн ісінде жетістікке жетуге де көмек болып, мұндай пенделерді әулие атап, пір тұтуда қалыпты жағдай. Толық оқу

IV- Рухани жаңғырудың перілік жүйемен жалғануы туралы

       Қандайда болсын қасиетілікті, тектілікті адамдық әулиелік, тақуалықтың меңгеру жолында көтерілген белгілі адамдық дәрежелерге сай, оған ібілістің қарсылық кісілігіде болатыны хақ. Сондықтанда пайғамбарымыз жалпы үмметіне;     «Құлшылықтың ортасын ұстаныңдар» деп ескерткен. Бұл әрине жоғарғы дәрежесін меңгермеңдер, деген еместі. Бірақ қазіргі таңдағы исламның қай тобы, сопылығы болсын, белгілі бір тариқтағы өздеріне ұнаған топты, діннің ортасын тауып алады да, сонымен жүріп ақиқатты тануға болады, деп өздеріне ергендердіңде ібілістің қақпанына түсірумен, перілік жүйеге байланумен ғана нәтижесін беретіні де хақ. Толық оқу

III- Рухани жаңғырудың перілік жүйемен жалғануы туралы

      Ата жолы атынан; қазіргі ел биліктің ел басқару салтын перілік жүйемен байланысты деп сынап келеміз. Ал перілік туралы не білеміз? Пері шайтаннан болған жын, деп түсіну керекте, ал перілікті сезімге байланған шайтандықпен дүние қызығына байланған қылықпен шатастыруға да болмайды. Періліктің әрекеті мұндай пенделектерден әлде қайда жоғары тұрған, кісілікпен байланысты, дүние ісіндегі тіршіліктегі біліммен, өнердегі жетістіке жетумен, сондай дәрежелерге табындырумен, ақылдың дамуын шектеп, бегілі бір салтқа байлап, тұрақтатып, білімге негізделу арқылы елге ықпалын жүргізумен тығыз байланысты. Толық оқу

II-Рухани жаңғырудың екінші жағына үңіліп көрсек…

 

Жалаңбас жүрген қыз қатынан әтір сеппесе кір сабының немесе шауып келген атың терінің исі шығады. Ал шалбар киіп қолы басқа жерлерін ашып жүрсе, онда өліктің исі шығады. Мұны алты жаны, дәмі бар кез келген ер, әйел анықтай алады. Сондықтан олар иіс су мен түрлі химиямен амал жоқ жасыруға тура келеді. Болмаса көшеде жүре алмайды да өз сасығынан өзі жиркеніп. Мұны енді өзі тамаққа қосып жейді де ішінде жыланы өседі. Толық оқу

  Қазақтың болашақтағы рухани жаңғыру жолы туралы

Қазақтың бүгінгі есті, халыққа жөн сілтейді деген қауымның арасында Құдайдан қорқатындарын кездестіру мүмкін емес. Құдайдан қорқудың сипатын қандай болу керек деп, іздесеңіз екі жүзділік тұрғында масһабшы діншілерден көруге болады. Олар құранға Алладан түскен, деп сенеді, шариғатты бұзбауға тырысады, бірақ өздерінің ақылынан тыс құран аяттарының ғылымын, ұғымын түсінбейді және оны бар, деп те ешқашан мойындамайды. Толық оқу