I-Ел басшысының ; «Болашаққа бағдар, рухани жаңғыру» жолдауына…

   (Жетеліктен хабары барларға ғана құлақағыс)

«Осылайша, біз қайта түлеудің айрықша маңыз­ды екі процесі – саяси реформа мен эко­номи­калық жаңғыруды қолға алдық…» деп басталады ел басsның жолдауы. Енді рухани жаңғырудың кезегі келгенін; «Бірақ, ойлағанымыз орындалу үшін мұның өзі жеткіліксіз. Мақсатқа жету үшін біздің санамыз ісімізден озып жүруі, яғни одан бұрын жаңғырып оты­руы тиіс…» деген үндеу тастады. Толық оқу

VIII-Құдайшылдық негіздері мен құдайға теңдес болу,ел биліктің перілік жүйесі

 

Ата жолы болып басталған қазақ елінің бар әлемдердің рухани көш басшысы болып, алтын ғасырға аяқ басатын да едік: Ал енді керісінше қияметтің ұйғына әбден еніп келе жатқанымызға бірден-бір дәлел; табиғаттың түрлі апаттармен жаман дерттердің ушығумен, жастардың өлімінің көбейуіде ашық белгі бола алады. Бірақ біздің ел билігіміз құдайшылдыққа, ата дәстүрімізге ашық соғыс жариялап, қалайда жеңуді алдарына мақсат қойған сияқты. Толық оқу

VII-Құдайшылдық негіздері мен құдайға теңдес болу,ел биліктің перілік жүйесі

Адам баласы негізінде үш түрлі қасиетілік жүйеден, екі естілік жүйесін меңгеру арқылы ғана бір адамдық сипатын ғылымды меңгеруі болып, жалғыздық тұлғалығы қалыптасуы керек. Абай атамыздың; «Ақыл, қайрат, жүрек үшеуі ғылымға жүгінген екен…» деген насихаты осы жағдайды білдіреді. Сонымен біздердің бір есіміз біліммен, қылық әрекетімізбен, өнерді, шаруашылықты меңгерумен біліктілік немесе қазіргі ұғымда білімділік деп атсақ, екінші естің қуаты ақылмен шындықты түсініп меңгерумен жетелікпен байланысты болуы керек. Толық оқу

XIX- Қазақ елінің дін, ел басшылары мен зиялы қауым өкілдерінің рухани тектілік, зайырлық, кісілік дәрежелері

Қазақ елінің бүгінгі таңдағы саясатында қалайда шаруашылықта, өндірісте жоғарғы жетістікке жеткен елдердің қатарынан табылумен, қысқа уақытта бұл белесті де бағындыруға шамамыз жететіне де көз жеткіздік. Сондай елдердің жеңіл тұрмысын, дүние тіршілігін ойын-сауықтық салтын әлеуметтік рухани жағдайы, деп түсініп, қазақ елінің ендігі рухани жетістігі, дін-жанына, ата –бабамыздан қалаған дәстүрімізге де, исламдық дін салтына да ұқсамайтын «зайырлы» деп және ұлттың арманы, мәңгілік ел деген жасанды жобамыздың бары да хақ. Толық оқу

VI-Құдайшылдық негіздері мен құдайға теңдес болу,ел биліктің перілік жүйесі

Жаратылыстың бұлжымас заңдылығы; барлық нәрсенің жұбы пары және оған қарсылығының да болуымен әлем қозғалыста тірі қалпын сақтайды. Олай болса, ақ пен қараның, жақсы мен жаманның Абай атамыз насихаттағандай 8 қуаттың өз ара тартысында адамзаттың да жер бетіндегі өмірі пайда болады. Ғиса пайғамбарымыз тауда 30 күн ораза ұстап, Құдайдан уахи, рухани қуат кітабын алып жатқанда ібіліс келіп; «Сен бұл әрекетіңді тастасаң мен саған мына жер жүзінің барлық дүние байлығын сыйлаймын» дегенде; «Жоқ Адам тек нанмен ғана емес құдайдың сөзімен де өмір сүруі керек» деген екен. Толық оқу

Ел билеудің тәсілін өзгертудің астарында не бар?

Елді парламентік басқаруға ерік беріп халықтаң да ел басқару ісіне араласуға мүмкіндік болады, деген ел басының жолдаумен конституцияға белгілі бір баптарды өзгертуге, көптеген халық өкілетігі қауымдардан түрлі пәтуалар пікірлердің сайт беттерінде талқылауы жүріп жатқаны да белгілі жағдай. Әсіресе 26 баптың қазақтың тұрғындарына ғана емес «әркім» жеке меншік иесі болуға құқы бар деген сөзге қарсылықтардың күн санап ушығып жатқан жайы да бар. Толық оқу

XVIII- Қазақ елінің дін, ел басшылары мен зиялы қауым өкілдерінің рухани тектілік, зайырлық, кісілік дәрежелері

Білімді қауымдар мен дінші, ел билеушілер тарапынан қудаланып сотталған, ешқандай құранмен де құдаймен де дәлел берілмеген, секта деген ат алған деген біздердің бұл әрекетімізге оқырмандардың күмәнмен қарап, бұдан қоғамға қандай пайда болмақ?- деген сауалдар бар. Және бұл әрекеттерге ел билік тарапынан қудалау, жазалау, деген қорқыныш жоқ па?- дегендер де болды. Әрине қорқыныш бар, себебі Құдайдың қалауына аяғымызды іліктірген біздер үшін, құдайдың өзі жауап беріп, ашық қарсылық білдіргендерге сынақ түсіп, өз ағайынмызды осындай бәлеге арандатқаннан ақиреттің есебінде жауап береміз бе, деген ғана. Толық оқу

XVII- Қазақ елінің дін, ел басшылары мен зиялы қауым өкілдерінің рухани тектілік, зайырлық, кісілік дәрежелері

Қазіргі таңдағы секта аталып соталып қудаланаған, білімсіз аталған ата жолын атынан бұл жазылып жатқан деректердің Раббымыздың білімен, аруақтардың көрсетумен болып жатқанмен ел билеушілердің, діншілердің мұны құдайдан деп мойындап, мүмкін шынында сондай шығармын; «Жаман айтпай жақсы болмас» дегендей ішкі дүниесінің қателіктерін түзеуге қам қылатында санаулы ғана болар. Толық оқу

Қазақтың болашақ ел басы қандай болу керек?

Қазіргі таңда қысқа уақыттың ішінде дүние шараушылығын меңгеруде, қазақ халқының көш басында тұрған ел басымыздың өз міндетін жоспарын атқара алғанын мойындай білуде имандылыққа жатады. Ал енді қазақтың Құдайдан жіберілген замандық тағдырына сәйкес саясатты ұстана білумен ғана мұндай әлемдік тұрғыдағы дағдарыстан шыға аламыз және әлемге де көш басшы болуға қазақ елінің мүмкіндігі де зор. Мұндай әлемдік дағдарыстан бір-бірінен белгілі бір әдетерді үлгіге алукмен емес ата-бабалармыздың мұндай уақиғалардан жол тауып шыға білген үлгісен құранның ашық деректерінен ғибрат алумен, ел билеу саясатын түбегейлі реформалаумен ғана мүмкін болмақ. Толық оқу

XVI- Қазақ елінің дін, ел басшылары мен зиялы қауым өкілдерінің рухани тектілік, зайырлық, кісілік дәрежелері

«Ей жүрегімнің қуаты перзентлерім (ұрпақтарым) Сіздерге адам ұғымының мінездері туралы біраз сөз жазып, ялкар (естелік, өсиет) қалдырайын. Ықыласпен оқып, ұғып алыңыздар, оның (ол) үшін махаббаттың төлеуі-махаббат. Әуелі адамның адамдығы ақыл, ғылым деген нәрселерменен. Мұның (ақыл, ғылымының) табылмақтығына себептен-әуелі хауас сәлім (іңкәр жүрек, құдаймен сауда) Һәм тән саулық.Бұлар туысынан болады, қалған өзгелерінің (қуаттардың) бәрі жақсы ата, жақсы ана, жақсы құрбы, жақсы ұстаздан болады..» (Абай 38-сөз)
Толық оқу