ҒЫЛЫМСЫЗ ЕЛГЕ ҚҰДАЙДЫҢ ЛАҒНЕТІ ЖАУМАҚ!

Ғылым бар жерде адам баласының жындылық, хайуандығы, екі естілігі де болмайды. Ғылымды адам баласы ар-ұятты, ынсапты, ұжданды болумен еркешеленеді. ғылымға жалғану жеті өріс санылықты толуымен, ұждан арқылы көктегі жұлдыздармен жалғанумен байланысты және болашақты дөп басып болжап, замандық қуаттарды да бағындырып уақытты да басқар алады.  Толық оқу

ҒЫЛЫМ- ҚҰДАЙДЫҢ БАРЛЫҒЫ ТАЗА АҚЫЛ ОЙ

Ақыл ғылымның жемісі. Оның үш сипатын дүниемен бейнеленуін Абай атамыз Мақсұт деген өлең насихатымен астарлап түсіндірген. Ғылымды болу үшін жаппай білімділікпен меңгеру деген ақымақтық қана. Ғылымды ақылмен саналықпен ғана тауып, адамдықты жетілдірумен Құдайдың барлығына дәлелге, хикметті білімне кітаптарына жалғанумен ғана нәтижелі болмақ.

Толық оқу

АЛЖУДЫҢ СЫРЫН КІМ БІЛГЕН?

Таңба көктен нұрдың бейнесімен түсіп жер ана рұқынмен бейнеленеді. Жер ана рұқына жалғануға әр елдің өзіндің баспалдығы сөзнің таңбасы арқылы болмақ. Қазақтың ең терең жер қойнауына түсетін Ар үнімен 42 таңба баспалдағы бар. Әр таңбаның жаратылыстың сырынан, тарихтың терең қойнауына хабар үні бар. Толық оқу

ҚАЗАҚТЫҢ ТІЛІ ӘЛЕМДЕГІ ЕҢ ЖОҒАРЫ АРДЫҢ ҮНІ!

Қазақ тілінің абырой беделін көтермекші ел басынан бастап жан, ар ғылымын меңгере алмағандары да белгілі болды. Қазақ тілінің құдіреті де ата дәстүрімен байланысты, әлемнің ең жоғарғы ойшылдығы мен кез келген қазақтың ғылымды болып, құранның жеті үнін еркін меңгеріп әлемге аға ұлт бола алуында. Ана тілінің жанашыры болғандардың өздері Арлы болмай тілді өркендетпекші екі жүзділігі, керісінше ар сатумен, жоғалтуға деген амалдармен ғана байланысты.  Толық оқу

Жын шайтандар туралы не білеміз? Масһабшы ғалымдарға құлаққағыс болсын…

Қазақ қоғамы ата-бабасынан қалған жан ғылымын жоғалтып алғаны масһабшы имамадар мен сайт бетіндегі пікірлерден байқайға болады. Әрбір жаратылыстық қуат 3 сипатта болады. 3 түрлі жұптық парлық ұқсастығы қарсылығы болады. Ал негізгі 3 сипаты судың ; қаттылық -мұз,(тән, сүйекте) сұйықтық-су (қан, сөлде); булық (өрістік аурада) көрінбейтін көмес түрге бөлінген сияқты әрбір жаратылыс егесінің осындай жүйесі болады. Толық оқу

II-КӘПІРЛІК-ҰҒЫМСЫЗДЫҚ ДЕРТІ, ҚИЯМЕТ МЕЗГІЛІ 

Адам баласына тағдырына жеті адамдық, жеті жамандық-кәпірлік жазылады. Абай атамыз «Күшік асырап ит қылдым, ол балтырды қанатты» деген осы жағдайды ескертеді. Жеті жамандық ібілістің жаннаттан «кет» деп қуылып, иттік сипатқа айналған, адамзаттың жыныстық гармондық жүйесімен, жыныстық еркшелік жаратылысымен байланысты кісілігі болмақ. Сондықтан алты жамандықтан, нәпсілік сезім қуатының қозғалыстық жүйесінен, көңілден, алты ауыздық араздық ит мінезділік қылықпен кәпірлік шығады. Ал енді бірі тілмен байланысты кісілік (кісімсіп сөйлеу) кәпірлік болып бейнеленеді.  Толық оқу

КӘПІРЛІК-ҰҒЫМСЫЗДЫҚ ДЕРТІ, ҚИЯМЕТ МЕЗГІЛІ

Қазақтың еліне Перғауындық нәсілдермен жалғану басталып, өмірге кәпір ұрпақтар келеді, деген хабар келді. Кәпірлік қылатындар; «Кәпірлер Алланың нұрын аузымен өшіруді қалайды, бірақ Алла өз нұрын тамамдайды» (9-32) деген аятына сәйкес болмақ.

Толық оқу

НҰРЛАНДЫРУДЫҢ ҚАЙШЫЛЫҒЫ БАСТАЛДЫ

Үлкендік жасқа жетіп саналық деңгейге көтерілмеген еркек етекбастылықтан, яғни әйелдіқ, сезімдік қисындаумен, тұрмыста әйелдердің ықпалынан босанып шыға алмайды. Себебі алты ауыз-алты жаны жетілмесе анаға, әйеліне тәуелділіктен босана алмайды. Олай болса қоғамдық ортадағы бес жалғанға негізделген перілік жүйемен басқарылуда болады. Толық оқу

Ұлттың тәрбиесі, сана коды ғибадаты                 (Тіл және діл білімінің дінге қиянаты туралы)

Дін ілімін меңгеріп, ақиретке құштар болған ер азаматтарға ілім жолында жетілгендікпен, пір болып аталудың еш қиындығы жоқ. Әрине бұл тақуалық ізденісті қажырлы еңбекпен төзім, жігерлікті де қажет етеді. Бірақ бұл ежелгі замандағы әйелзаттарының жаппай білім, ілімді де меңгеруге мүмкіндігі жоқ еркектердің ашық үстемдігі болған кезеңдермен байланысты болды. Толық оқу

ТУРА ЖОЛДЫҢ ШАРТТАРЫ

 Тура жолға жалғануға шариғаттан кейін ғана екі кедергі барын құранда ескертілген. Екі кедергінің де ібіліспен байланысты екенін, шариғаттың бекіген дін ісі болғандықтан онан адастыру ібілістің ықпалынан тыс екені де ескертілген. Бірақ аянсыз иман жоқ. иманның жүйесіне жалғанудың да Раббымыздан белгісі жыланмен күресіп жеңмен байланысты болу керек. Жылан шайтанан болған жын яғни әйелдер қауымына тән бес сезімдік жалғандықпен күресу.

Толық оқу