Жастарды алдайтындар

Ислам дініне сенбейтіндер жастарды алдау үшін «Діндерді адамдар ойлап шығарған, алдымен тотем, сосын көп тәңірі, ең соңынан тәңір түсінігі қалыптасқан. Діндер ғылымның, мәдениеттің дамуына кедергі болған» деп исламға жала жабады. Ғылым, ақыл ілімдерін исламнан бөліп қарайды. Алла Тағала және оның сипаттары, бұйрықтары, тыйымдары туралы өз ойлары бойынша пікір айтады. Алайда, арифметика, геометрия, логика, табиғат ғылымдары, физика, химия, медицина сияқты ғылымдарды үйрену мүбах. Бұл салалардың маманы болу пайдалы нәрсе. Иманды күшейту және ұлтты дамыту, тыныштық пен еркіндік үшін, жихад үшін Исламды тарату үшін бұлар керек. Бұлардың барлығы Ислам ілімдері болып табылады. Мәдениет дегеніміз осылар. Бірақ, бұларды исламға қарсы қате түсініктеріне құрал ету, жастарды алдау үшін қолдану бос философия болады.
Ғылымды адамдарға қызмет үшін үйрену пайдалы, сауапты іс. Адамдардың тынышын бұзу, адамдардың құқықтарын таптау, оларды езу, имандарын, мінездерін бұзуүшін үйрену харам болады. Ғылымхал кітаптарын оқып, исламның ақылдық және ғылыми ілімдерге мән беретін түсінген зейінді адамдар мұндай өтіріктерге алданбайды. Дін ілімдері дүние мен ақыретте тыныштық пен бақытқа жеткізетін ілімдер болып талбылады.

Харам дегеніміз не?

Харам: Алла Тағаланың құран Кәрімде «істемеңдер» деп ашық бұйырған істерге айтылады. Харамдардың істелуіне және қолданулуына нақты түрде тыйым салынған. Харамға халал деу, халалға харам деу күпір болады. Харам болған нәрселерді тәрк ету, олардан сақтану парыз және үлкен сауап.
Харамдар екі түрлі болады:

Толық оқу

Көркем мінез

Жақсы мінезді мұсылман болу үшін нелер қажет?
Жақсы мұсылман болу үшін көркем мінезге ие болу мен жаман мінезден алыс тұру керек. Сонда ғана екі әлем бақытына қол жеткізу мүмкін болады.
Жақсы мінез – ғылым мен әдептілікті үйрену арқылы, жақсы адамдармен дос болу арқылы пайда болады. Ал жаман мінез оның керісіншесі. Яғни білімсіздік пен әдепсіздіктен, айналасындағы жаман адамдармен дос болудан қалыптасады. Мінез жайында ислам ғалымдары былай бұйырады:
Жаман мінезді адам сынған құмыраға ұқсайды. Өйткені, не жамауға келмейді, не бұрынғы балшық қалпына келтіре алмайсың.
Кез келген ғимараттың іргетасы болатындай, исламның да іргетасын жақсы мінез құрайды.
Жаман мінез иесінің жасаған көптеген жақсылықтарын пайдасыз ететін өте жаман қылық. Ал жақсы мінез – сол адамның күнәларының кешірілуіне себеп болатын жақсы қасиет.
Рухани биік дәрежелерге жеткен адамдар сол мәртебеге тек өзінің жақсы мінездері арқылы көтерілген.
Жақсы мінезге жылы жүзділік, жомарттық және ешкімді ренжітпеу жатады.
Жақсы мінезді адам ешкіммен ұрыспайды және ешкімді бір-бірімен шағыстырмайды.

Қиыншылыққа төзу

Жақсы мінез – ешкімге қиыншылық тудырмау және басына келген қиыншылықтарына төзе алу деген сөз.
Жақсы мінезді адам баршылықта да жоқшылықта да риза қыла алатын адам.
Жақсы мінездің ең төмен дәрежесі қиыншылықтарын білдіртпеу, жасаған игіліктерінен еш қарсылық күтпеу, барлық адамдар алдында мейірімді болу дегенді білдіреді.
Жақсы мінез – халалды іздеу мен харамнан қашу, басқа адамдарға жақсы әрекетте болғандай, жеке отбасында да игі болып қажеттіліктерін қамтамасыз ету болып табылады.
Жақсы мінезге  жаратқан Алланы мен онын жаратқандарын қош көріп, олардан келген қиындықтарға сабыр етуді айтамыз
Жақсы мінезділік – Алла Тағаладан разы болу деген сөз.
(Жақсылықпен жаманшылықты тек Алладан деп білу, берген нығметтеріне шүкіршілік етіп, қиыншылық түскенде сабыр ету – Аллаға разы болу дегенді білдіреді).
Бір мұсылманға қабағын шыту – харам болады. Жылы жүзді болмау да мүміннің сипатына жатпайды. Сондықтан да барлығына жылы жүзді болу керек. Хадис шәрифте: «Аллаға қиямет күніне иман келтірген адам, келген қонағы мен көршісіне қонақжайлылық танытсын және қайырлы сөз сөйлесін немесе үндемесін» — деп бұйырылған. (Бұхари)
Басқаның жаман мінезіне шағымданған адам өзінің жаман мінезді екенін білдіреді. Ал біреудің жаман қылықтарын әңгімелеуіміз, бұл өзіміздің жаман екндігіміздің белгісі. Көркем мінез деп қиындықтарға төзе білуді айтамыз. Көркем мінездің белгілері мыналар:
Ынсапты болу, досының қатесін көрмеу, жақсы көз қараста болу, ол жайында жаман ойда болмау, айналасынан келетін қиындықтарға төзе білу, олардан шағымданушы болмау, әрқашан өзінің кемшіліктерін жоюға тырысу, өзін-өзі айыптау, жылы жүзді болып барлығымен жақсы қарым – қатынаста болу.
Жақсы мінезді адам: аз сөйлеседі, ешкімді ғайбат етпейді, Алла үшін жақсы көріп, Алла үшін дұшпандық етеді, аманатқа қиянат жасамайды, көршісімен айналасындағыларға қамқор болады.

Көңіл (жүрек) тазалығы

Ешбір ғибадат жасамауына және әр түрлі күнаға батып жатқанына қарамай «Менің жүрегім таза», «Көңілімде кір жоқ», «көңіл таза болса болғаны» деп айту нағыз имансыздардың немесе дінден хабар болмаған сауатсыздардың сөзі. Бұл сөздермен мұсылмандарды алдамақшы болады. Тек діннің әмірлерін орындап жүретін кісінің көңілі ғана таза болуы мүмкін.
Алла Тағаланың әмірлерін орындау көңілдің (жүректің) бұзық және таза еместігін көрсетеді. Намаз оқымайтын және басқада ғибадаттарды орындамайтын кісінің көңілі, жүрегі таза болуы мүмкін емес. Өйткені күнәлар жүректі қарайтады. Жүректің таза болмауы немесе бұзық болуы бұл дінге толық сенбегендік болып табылады. Иманды болудың белгісі діннің бұйрықтарын қуана орындау.
Көңіл деп аталатын қуат жүрек деген органымызда болғандықтан оны да жүрек деп қолданып кеткенбіз. Денеміздегі бүкіл мүшелер осы көңілдің қолы астында. Сезім мүшелеріміз арқылы алынған сигналдардың барлығы көңілде (жүрек) жиналады. Адам баласының сену, жақсы көру, қорықу сияқты сезімдер жүрегінде болады. Сондықтан иманы әлсіз немесе жоқ болған кісінің жүрегі сол мөлшерде қарайған, бұзылған, ластанған болады.

Мұсылмандар шынайы сүннет сенімінде болуы тиіс

Мұсылман болудың алғашқы шарты – иман келтіру. Ал, «дұрыс иман» — «шынайы сүннет ғалымдарының кітаптарында көрсетілгендей сену» деген сөз. Шынайы суннет сенімінде болу үшін төмендегілерге дұрыс сену керек:
1. Иманның алты шартына сену қажет.
2. Иман артпайды және кемімейді. Иманда аздық – көптік болмайды. Тек құаты артып кеміюі мүмкін.
3. Үлкен күнә істеген адамның иманы кетпейді.
4. Ғйыпқа сену керек.
5. Иман мәселесінде қияс (салыстыру) болмайды.
6. Алла Тағала жұмақта көрінеді.
7. Тауаккул – иманның негізі.
8. Амалдар, ғибадаттар иманның бөлшегі емес.
9. Тағдырға сену – иманның шарты.
10.  Амалда, ғибадат етуде бір мазһабқа бағыну керек.
11.  Сахабалардың бәрін және Пайғамдардың әһли бәйтін жақсы көру, құрметтеу қажет.
12.  Төрт халифаның дәрежесі халифалық тәртібі бойынша.
13.  Намаз, ораза, садақа сияқты нәпіл ғибадаттардың сауабын басқаға сыйлауға, бағыштауға болады.
14.  Миғраж – рух және дене арқылы жүзеге асқан.
15.  Әулиелердің кереметі – бұл ақиқат.
16.  Шапағат ету – ақиқат нәрсе. Пайғамбарлар, әулиелер,шәйіттер шапағат етеді.
17.  Мәсіге масих тартуға болады.
18.  Қабірде сұрақ сұралады.
19.  Қабір азабы рух пен денеге бірдей болады.
20.  Амалдарды да олардың әрекеттерінде Алла Тағала жаратады. Адамда ирадаи жузийа (таңдау еркіндігі) бар.
21.  Ризық несібе адамға халал жолдан да, харам жолдан да келеді.
22.  Әулиелердің рухтарымен тауассул етіледі. Олардың құрметіне деп дұға етіледі.

Шағбан айы

Дініміз қадірлеген қасиетті үш айдың екіншісі шағбан айы бүгін басталады. Алла Тағала шаъбан айын Пайғамбарымызға тән қылған
Хадисте былай делінген:
«Шағбан менің өзіме тән ай. Хақ Таала Ұлы Арштың періштелеріне «Ей менің періштелерім! Көрдіңдер ме? Менің құлдарым сүйіктімнің айына тағзым жасап, құрмет көрсетуде. Құрметім мен ұлылығым үшін мен де құлдарымды кешіремін» деді.
Шаъбан айында ораза тұту туралы хадисте:
«Кімде – кім шаъбанда үш күн ораза тұтса, Хақ Таала жұмақтан оған орын дайындайды».
Барат түні – Шаъбан айының 15 – түні.
Рамазан оразасына дайындалу үшін шаъбан айының 15-інен кейін ораза тұтпау керек, күшті, дәмді тағамдар жеп, денені күшейту керек және осылайша парыздарды орындауға дайындалу керек.
Шаъбан айының соңғы күндерінде көктен жаңа туған айды іздеуде ғибадат болып саналады. өйткені, ораза жаңа айды көрумен басталады.
Шаъбан айы жақсылықтар көбейген, береке түскен, қателіктер тасталған, күнәлар жабылған ай болып табылады. Бұл айда пайғамбарымызға көп салауат айту керек.

Әулие деп кімді айтады?

Әулиелік Аллаһу Та’алаға жақын болу деген мағынаны білдіреді. Бірақ, Адамдардың Аллаһу Та’алаға жақын болуы екі түрде жүзеге асады. Бірінші жақындық Аллаһу Та’аланың барлық адамдарға жақын болуы. «Каф» сүресінің 16 – аятында: «Біз оған күре тамырынан да жақынбыз» және «Хадид» сүренің 4 – аятында:  «Қай жерде болсаңдар да Аллаһу Та’ала сендермен бірге» деп бұйырылған. Екінші жақындық — Аллаһу Та’аланың адамдардан тек ұлыларына және періштелерге жақындығы. «Алақ» сүренің соңғы аятында «Сәжде ет те, Аллаһу Та’алаға жақында!» деп бұйырылады. Жоғарыда келтірілген қудси хадисте: «Құлым маған нәпіл ғибадаттар жасап соншалықты жақындайды, оны жақсы көремін…» деген. Осы аят пен хадисте білдірілген жақындық тек таңдаулы, жоғары жаратылыстағы ұлы адамдарда туындайды. Бұл жақындық «Уилайат», яғни «әулиелік» деп аталады. Осы жақындыққа қауышу үшін алдымен әһли сүннет сеніміне сай иманға ие болу керек. «Әли Имран» сүресінің 68-аятында: «Аллаһу Та’ала иман келтіргендерді жақсы көреді» деп бұйырылған. Алайда, мүминдердің ішіндегі таңдаулыларын қатты жақсы көреді. Жаратқанның барлық муминді жақсы көруі «уилайат-и амма» (жалпы әулиелік) деп аталады. Таңдаулы муминдерді жақсы көру «уилайат – и хасса» (ерекше әулиелік) деп аталады. Жоғарыда атап өткен қудси хадисте келген сүйіспеншілік- осы. Бұл сүйіспеншіліктің де дәрежелері бар.
Аллаһу Та’аланың құлдарына деген осы екі жақындығы аяти кәрима және хадис шәрифтермен білдірілгендіктен екеуіне сену уажіп болады. Аллаһу Та’аланың бізді көріп тұрғанына сенетініміз сияқты оның бізге деген осы екі жақындығына да сенуіміз керек.
Толық тақуалық тек әулиеде болады. Қызғану, кек сақтау, тәкаппарлық, атаққұмарлық сияқты нәпсінің жаман сипаттары толығымен жойылмайынша толық тақуалыққа қол жеткізуге болмайды. Бұлардың түбегейлі тазаруы үшін нәпсінің фәни (өз табиғи сипаттарынан арынып, өздігін жоғалту) болуы шарт. Аллаһу Та’алаға деген сүйіспеншілік дүниеліктердің бәрінен артық болмайынша кемел иман және тақуалық болмайды.

Ақыл мен нәпсі

Ислам діні адамдардың бұл дүниеде де, ақыретте де тыныш және еркін өмір сүргенін қалайды. Сондықтан ақылға бағынуды бұйырады. Нәпсіге бағынуға тыйым салады. Ақыл жаратылмағанда адам әрдайым нәпсісіне бағынып, бәле – жалаға  дұшар болар еді. Нәпсі болмағанда адам өмір сүріп, көбеюі үшін және мәдениетті өмір үшін қажетті нәрселерге қол жеткізу жолында еңбек етуде кемшіліктерге жол беріп, нәпсімен күресу сауабынан құр қалар еді. Нәпсісіне бағынатын адам Ислам шеңберінен шығады. Ислам діні тыныштық пен еркіндікте өмір сүру үшін қажетті нәрселерді және дүниелік әуестіктердің пайдалыларына тыйым салмайды. Бұларға қол жеткізуде және қолдануда ақыл мен дінге бағынуды бұйырады.
Хадис шарифте былай делінген:
«Ақыретте болатын нәрселерді жануарлар білсе, жеуге ет таба алмас едіңдер», яғни, жануарлар ақыреттегі азаптардың қорқынышынан ішпей – жемей қояр еді. Тек терілер мен сүйектер қалар еді.
Адамдар нәпсі мен дүниеқұмарлық сипаттармен өмір сүреді. Нәпсі екі жағы да өтірік пышақ сияқты. Әрі ұлы дәріге ұқсайды. Дәрігердің нұсқауымен қолданған адам оның пайдасын көреді. Артық қолданған адамға зиян тиеді. Ислам нәпсіні жоюды емес, оны тәрбиелеуді, оны пайдалануды бұйырады.
Біз, жапондар, бейбітшілікпен шындыққа, туралық пен адалдыққа ынтық халықпыз. Бірақ, уақыт өткен сайын кейбір жақсы қасиеттерімізді жоғалтып жатырмыз.  Жалғыз Ислам ғана бізге жәрдем беруі мүмкін және бізді опат болудан сақтап қала алады.
Мұсылмандар жалғыз жаратушыға сиынады. Жапондықтардың да, міне, осындай иманға мұқтаждықтары бар.
Ислам адамдаржың тыныш, бақытты өмір сүруі мен Аллаһу Тааланың бұйрықтарына бойсұну дегенді білдіреді. Барлық мұсылмандар өз ара дос. Тек исламға келу арқылы адамдар жабайылық пен түрлі бәлекеттерден аман қалады.

Дәрет, ғұсыл және тәйәммүмнің пайдалары

Ғибадат мақсатымен орындалған әрбір тазалық денсаулығымыз үшін орасан зор пайда келтіреді. Тәндік пайдамен бірге рухани пайдасы бар. Солардың ішінен кейбіреулерін көрсете кетсек:
1. Күнделікті омірімізде қолмызбен қаншама микроптарды ұстаймыз. Дәрет алғанда қол, бет және аяқтарды жуу тері ауруларының алдын алып осы микроптарға қарсы қорғаныс болады. Ал микроп, паразит және бактериялардың кейбіреулері денеге тері арқылы да кіреді.
2. Дәретте мұрынды жуу тыныс алу мүшесінде жиналған шаң және микроп жиынтықтарын кетіріп, организмге енуінің алдын алады.
3. Бетті салқын сумен жуу теріні қуаттандырып бас ауруын жазып әрі  шаршағанды басады. Тамырлар мен нервтерді әрекетке келтіріп, жұмысын реттейді. Әр дайым дәретті жүрген кісілердің қартайса да жүзіндегі жылылықтың жоғалмауы осы себептен.
4. Жүніпке себеп болатын жағдайларда көп энергия жұмсалып, жүректің соғуы мен қан айналу және тыныс алу жылдамдығы артады. Организмнің зорығуы нәтижесінде шаршау, әлсіреу сезіліп, мый функциялары баяулайды. Ғұсыл организмді бастапқы қалпына келтіреді.
5. Адам организмі био-электрлік өріспен қапталған. Дененің саулығы осы электрлік теңдікпен тікелей байланысты. Психологиялық депрессия, ауа – райы шарттары, киім – кешек, тұрмыс, жұмыс шарттарының әсері және ғұсыл қажет ететін жағдайларда осы теңдік бұзылады.
Бұл жағдайдан құтылу үшін денеде ине ұшындай құрғақ жер қалдырмай жуыну керек. Осылайша су тамшылары организмде қалыптасқан зиянды электр қабатын алып топыраққа өткізу арқылы денені бастапқы қалпына келтіреді.
6. Дәрет және ғұсылдың қан айналу системасына да айтарлықтай тигізген әсері бар. Мысалы, тамырлардағы қатаю және тарылудың алдын алады. Ленф системасының ең маңызды орталықтарының бірі – мұрын іші жуылғанда оған әсер етіп, жұмысын жақсартады. Мойынның жуылуы да ленф системасына әсер етеді. Нәтижесінде дәрет және ғұсыл ленф айналымын жеңілдетіп, ленфосит деген күресуші клеткалар организмді зиянды нәрселерден қорғайды және де им.
7. Су табылмаған жағдайда топырақпен алынған тәйәммүм де денедегі статик электрін кетіреді.