Пайғамбарлық пен елшілік немесе аққу, сұңқарлық қасиеттер

Қазақтың қазіргі білімді қауымындағы ең үлкен надандық;  «Өзің білме білгенің тілін алма» деген. Ата жолында Құдайдың білдірумен, аруақтар арқылы қазақтың тылсымнан хабар келтіруге,  қасиетті меңгеруге тұрған қыз, еркектерін; Аққу, сұңқар деп атағанын мазаққа алушылар да жеткілікті. Олар құдайдың өзін, аятын мазақ қылып жүргендерін және тағдырларына лағнет жүгін арқалауға жарысып жатқанын да білсін. Сондықтан бұл атау сөздердің түсіндіріп көрсек.   Мүмкін арасынан тәубеге келетіндер болар, деген үмітіміз бар.

 

   Негізінде аққу, сұңқар ұғымы метафизикалық тұрғыда көзбен жүректің бірлік жүйесі және құс тілімен жалғанумен байланысты. Мұны құс тілі ілімімен байланысты, деп түсіну керек және көру, есту қасиеттерінің бірлігі болмақ. Яғни көру сезімі арқылы ести білу қасиетінің жетілуімен, есту сезімі арқылы көру қасиетінің бейнеленуі болмақ. Бұл екі түрлі қуаттық жүйенің де екі түрлі көздің қасиетілігін қалыптастырумен нәтижеленбек.  Енді; Көз дегеніміз барлық жанды жаратылыстың  дүние мен табиғат жаратылысын танып меңгеруге негізгі жарығы болып,  екі жарты танымнан, танудан тұрады.

 

   Өмірдің барлық әрекетін тану және табиғат жаратылыстың сырын тану болмақ. Қандайда бір жаны таза әйел болсын жаратылысқа дүние көзімен қарап түсінеді. Ақиретің өмірін жартылысын тікелей көріп білуге жол жабық. Және әйел жүрегі бастағы маңдай көзіне тәуелді. Ал маңдай көзінің терінің тазалығына сасық иістен қорғалуына, әурет көздерінің жабық болуымен ғана ашылады.Мұндай тазалықты меңгеріп жүрек арқылы маңдай көзінің ашылуын аққулық қасиет болып Мариям-19 сандық белгімен, мейрімділікпен қазақ дәстүрінде Айша анамыздың періштелігімен байланысты.

 

    Еркек керісінше жаратылыс арқылы дүниеге қарайды. Еркек көзі қуаттық жүйесі жаратылыстың үнін тыңдаумен, есту қабілетімен жүректің құлағымен, байланысты болмақ. Адам баласы дыбысты 4 бағыттан да ести береді. Және көзі көрмей тұрғанды есту арқылы анықтай алады. Есту қасиетнің жындар әлеммен байланысыт болғандықтан да, еркектер ақиртті тозақтың өмірін есту арқылы маңдай көзіммен көруге де қабілетті. Енді жанның жүрек арқылы екі түрлі рұқпен байланысы қалыптасады. Көру арқылы рұқтық қуаттарға жалғану. Есту арқылы жанның рұқпен жалғану болады.

 

    Рұқтық қуаттың жоғарғы дәрежесі көрінбейді есту арқылы уахи болып беріледі және еркектердің жындық қуаттық кісілігімен бейнеленеді. Әйелдердің есту қабілеті жаратылыстан әлсіз болып, мұндай жилікті жанымен қабылдауға да мүмкін емес. Сонымен көру арқылы сөздің үнінін тану және есту арқылы сөздің бейнесін сипатын көру.

 

   Мұнан екі түрлі адамдық қасиетілікпен «Екі жарты бір бүтіндік» болуы керек. Өз ара некелесуі арқылы еркек естуші, көруші көктік рұқтық қуатарды меңгеруші болса, әйел көруші, естуші жер ана қуатын меңгеруге жалғанбақ.  Жер ананың қуатын жүректің қабілетін ер азаматтар ананың сүтімен, қанымен және әйелзаттарынан неке арқылы қанынан шарап алумен толықтырып отырады.  Ал керісінше жындық қуаттың негізін әйезаты еркектен алулары керек. Құранда; «Әйел егіндіктерің керек кезінде барыңдар», «Бір –біріңнің киміңсіңдер» деп осы қуаттық алмасу жүктелуді насихаттаған.

 

    Сондықтан еркектің жүрегі мен әйел жүрегінің де мимен байланысты жұмыс істеуі де екі түрлі болуыныңда осындай себебі бар. Әйелдерге қарағанда еркектердің жүрек ауруы да көп. Ал керісінше әйелдерде көз бездерінің сұқталып ракпен ауруы көп кездеседі.  Әрбір әулиелікке жеткен еркек сұңқар қуатты маңдай көзді болады. Әйел аққу жүректі. Қазіргі қазақтың надандарының АҚҚУ, СҰҢҚАР деген сөзді мазақ қылып Алланың аятын, атау сөздің қасиетін мазақтап өздеріне жала жүктеліп жатқандарын да білмейді.

 

 

    Қандайда бір адам баласының рухани ақталудан өтіп жанын көбейту үшін де, иманмен құпия білімен жалғануға құс тілін меңгерулері тиісті болмақ. Ал құс тілін меңгеру Ғиса пайғамбарымызбен, көк аспан мүлкінен рұқтың көркем сөз болып үрленумен байланысты аятта; «Шын мәнінде сендерге Раббыларыңнан мұғжизамен келдім. Сендерге құстың мүсіні сияқты жасап, оны үрлеймін. Сонда Алланың бұйрығы бойынша құс болады. Және Алланың бұйрығынша, андан тума соқырды, аламесті жазып, өлікті тірілтемін әр үйлеріңде не жеп не қойғандарыңнан (көріпкелдік) хабар беремін. Расында бұл жағдайда сендер үшін әрине үлгі бар. Егер иман келтірген болсаңдар» (3-49)

 

  Құдайдың растық сипаты да дін адамдарында осы аятпен үлгісі болып, имандылығына дәлел және пірдарлық қасиетілік деп атаған қаұақ ұғымында. Құранда Ғиса пайғамбарымыздың көктен түсуі, мұғжизаларының жер бетінде бейнеленіп көрніс беруі қиямет мезгілінің дәлел деп ашық ескертіп, қазақ елінде ата жолында осы аяттың ғылымын меңгеру басталғанмен, оны ел биліктің, білімді қауымының мазаққа айналдырып Аллаға ашық қарсылық қылғандарын, енді оның жауабын, лағнетімен жүктелетін алатын мезгілдің басталғанын да біліңіздер ағайындар! Ештен кеш жақсы, бір күн өмірің болса да тәубеге келгенге не жетсін! 

Пікір қалдыру

Сіздің e-mail адресіңіз жарияланбайды. Міндетті өрістер * белгіленген.