XVIII. Қазақ елінің дін, ел басшылары мен зиялы қауым өкілдерінің рухани тектілік, зайырлық, кісілік дәрежелері

Білімді қауымдар мен дінші, ел билеушілер тарапынан қудаланып сотталған, ешқандай құранмен де құдаймен де дәлел берілмеген, секта деген ат алған деген біздердің бұл әрекетімізге оқырмандардың күмәнмен қарап, бұдан қоғамға қандай пайда болмақ?- деген сауалдар бар. Және бұл әрекеттерге ел билік тарапынан қудалау, жазалау, деген қорқыныш жоқ па?- дегендер де болды. Әрине қорқыныш бар, себебі Құдайдың қалауына аяғымызды іліктірген біздер үшін, құдайдың өзі жауап беріп, ашық қарсылық білдіргендерге сынақ түсіп, өз ағайынмызды осындай бәлеге арандатқаннан ақиреттің есебінде жауап береміз бе, деген ғана.

Негізінде керісінше ел билеушілердің үндемей қалса да, немесе қарсы болса да, бұл қазіргі таңдағы қияметтік мезгілдің үкімдерін тездетуге, яғни тезірек халықтың көзі ашылуына және көптеген күмәндердің сейілуіне ғана пайда болады. Мұнан келер кетер біздерге ешқандай зиян болуы да мүмкін емес. Сонымен ел билеушілер неге үн-түнсіз түк естімеген, білмеген болып жатыр, деп сұрағанда дұрыс болар. Оған бір ғана себеп бар, ол жете сана атты қуаттың жоқтығы. Жете сана жоғалғанда қандай лауазымды білімді пенденің, білімсіз таза ақылға ілімге жүгініп ойлану қасиеті жоғалып, өзіне айтылған рухани тұрғыдағы сындарды қабылдамайды, себебі бұл деректер кітаптарда жазылмаған, өздері бұрын оқып таныспағандықтан, оны түсіне алатын жүректері мөрленіп қалған. Адам баласының жүрегінде ішкі дүниесінде болған нәрсені ғана танып қабылдап түсіне алуы мүмкін. Болмаса тек қарсылықты ғана туындатады.

Сондықтан мұндай пенделер өзін өзі сынап тексеру, өзінің ішкі жан дүниесін, иманын тану, іздеу мақсаты мен адамдық тұрғысынан қарап қателесуім мүмкін, деген ой болмайды. Өзін жоғарғы лауазымға жеткізген білімін, мал табарлық тәжірибесін тәңір қылып алып, қалайда сол білімінің артықшылығын, өзінің көсемдігін дәлдеумен ғана айналысады. Жалпы ел билеуші, халыққа ақыл айтып жол көрсетуші жол табарлығы бар көсемдік тұлғалықты, жетесі бар, санаға жалғана алатын 9 ел билеуші бар деген Раббымыз. Енді ол билеушілерді қалай танып анықтауға болады және қандай рухани қасиет ерекшелігі болуы керек?-деген сауалға жауап іздеп көрсек.

«Əбу Насыр Əл-Фарабиге тəлімгері келіп:
— Уа, ойы жүйрік алым, ұлы деген кім?- деп сауал қойыпты. Сонда алым:
— Сауалың сауды сүріндіреді екен. Жауап айтпасам ұйқың қашар. Ұлы деген бастаған ісін екі рет бұзып, екі мəрте түзеп, жөнге келтірген адамды айтады,- дейді. Тəлімгері аң-таң түсінбеген кейіппен:
— Ұстазым, түндігімді түрсем де, санама сəуле түсер емес,- десе, Əл Фараби:
— Егер өзі бұзған көпірді, өзі жөндеп қалпына келтіріп, ел алдында айыбын мойындап, қателігін түзулей білген азамат, Ұлы емей, немене,- деп жауап беріпті.»

Олай болса, біздің осы жазбамен ел билеуші, дінші қауым арасынан ата-баба аруақтарың берген бағасына ескертулеріне қарап, ақиретпен екі араға, таза ақылға, ой қуатына көпір сала білген кісілігі жоғарылар болуы керек. Бірақ бұл көпірлерін жоғалтпай ұстап тұруға ғана мүмкін болып, ал оны жетелік және саналық тұрғыда қайта бұзып тұрғызу да мүмкін емес. Себебі бүгінгі ел биліктің қара түнек күштердің ықпалына түскен ұстанған саясаты ондай амалдарға барғызбайды және жазлауға деген заңдары да дайын тұрғандары хақ.

Енді оқырмандарға аз да болса, біздің мақсатымыз түсінікті болар, деп әрі қарай ел және дін саласындағы биліктің, ғалымдар мен көш басындағы көсемдердің рухани дәрежелерін Раббымыздың белгісімен ашып көрейік; «Қуат Ерғалиұлы; 22.05. 1981 жыл. (Әзіреті Сұлтан мешітінің найб имамы) «Сары уызға қанбаған. Оң құлақта ауырлық бар. Ақ ілімді. Табанда зілі бар. Табанда бас башпайында сырқаты бар. Өзі сергек. Шорқақ. Қалқанша безінде алқымда дірілі бар екен.

Мешіттің қағидасына еңбегі сіңген. Дәулеткерей ақының демеуі бар. Жерден оң қуат алған. Нұрлы жүзді мінезге берік. Жай жапсарға аса көңілді. Денеде тұз мазалауда. Көтен ішекте мазаңы бар екен. 2 жыл бұрын алғысқа бөленген жан. Ананың жылу алақанының мейріміне қанған. Саудада берекесі бар жан иесі. Маңдай көзі ашылған. Таха сүресімен жүктелген. Әлхамның беркесіне, әлемнің меркесіне бөленген аруағы болған екен.

Дүниенің төрт бұрышында киесі бар екен. Міскінге көп қол ұшын берсін, есесі Алладан. Жұлдыз ілімге жол салынған екен. Қарғы бау бар екен екен. Ананың ақ сүті қасиетті екен. Қасиет кие анадан дарыған. Гүлі нәрурезек. Алпат күш иесі. 11 кезеңді жан иесі. Белде тұмары бар екен. Қуықта сызы бар. Түсі көк екен берілген. Өзге ұлтпен достығы бар екен. Қалтасы берекелі екен. 8 көзде шел бар екен. Ясинмен қуатталсын! Барака емес береке (сөз үнін сақтасын). Зейінді алғыр жан. Нәуеттің алдында тұр. 9 құлаш ақтықты атасына жапсын.

Бақ құсы қарлығаш. Кермек суды ішпесін. Сөздері шекпенді екен. Дариха үнді екен. Дуалы ауыз жан. Жақсыны көп айтсын. Өткіз көзді. Ізгілігі басым екен. Тек «Мен» демесін. Ми қабыршағында өзгешелігі бар. Албырттық мазалайды екен. Жануары маңмагер. 5 саусақ бірдей емес. Төсте белгісі бар. 12 шекте ілігі бар. Арыстан баб суын 3 жұтымнан 9 рет ішсе ем түсіп оңалады.

Абылайхан ата батасын алсын. Тәу етсе игілігі болады. Оң қол алған болса, сол қол берген. Алдында әмеңгерлік болады екен. Ақылға салсын! Түнде ұйқыда мазаңы бар екен. Дәрумендері көп ішсін.» Сонымен қазіргі таңда ата дәстүріне лайық дін басшы болуға, бұл дін қандасымыз лайық екен. Осындай діншілерді таңдап басшылық орындарға қойса, ата жолын зертеуге халықтың бірлігін сақтауға да қолайлы болмақ. Және Қуат мырзаның біздердің ордадағы зікірімізге қатысып, Раббымыздан аманат уахи алуға да, ата дәстүрінің маңызын паш етуге де барлық жағдайы келіп тұрғаны да хақ.

Темур Сүлейменов Мұрат ұлы; 05. 04. 1978 жыл; (Мемлекеттің экономикасы министірі) «Мал қуатты. Ағымы теріс. (Теріс ілімді) Шені кірлеген. Сөз саптауы, толғамы әлсіз. Жидебай ата қолдауы бар. Түйсігі белсенді жан. Бел қуаты әлсіз. Пешенесінде олжалы жан. Үні мүжілген. Қалқанша безде түйін бар. Терісі іріңді екен. Аса таяқ ұстаған атасы қолдайды екен. Нағашы жұртынан. 7 жерде ілігі бар. Ұстанымы берік. Бөзі кіршең. Асқазанда түйін бар. Шуды ұнатпайды.

Сол көзде өткірлігі бар. Босағасында атадан қалған қамшысы бар екен. Әй-шәйді ұнатпайды. Өте сыпайы жан. Бөрігі кірлеген. Мамырда жеңісі болады екен. Бастан құйрықты. Жөн сұрағыш. Қызыл ағаш өсімдігі. Түсі қызыл қоңыр. Санда кем бар. Денені сұр мазалап тұр. Көрікте тұр. Иненің көзінен өтпей қалған. Тарысы шашылған. Құсы шымшық. Пайымдауы тым үстем.

Кектігі бар. Нәшкүрлігі бар. Қанда сұйқтығы басым. Хасан Басыра ата жетегі бар. Меншігінде түгі жоқ. Қорғаны мықты. 13 теңгеде тұр. Сәлем сөзі қисық. Нәсілі әлсіз. Түс жорамалдығы бар екен. Түктібай атаға жол салсын. Оңдығы төріне оралады. 5 арқан кезенген. Жар қуаты шұрық тесік. Иманды досы көп екен. Қара құста жабысқаны көп»

Ел билігі ата жолын соттап аруақтық білімді керек қылмағаны мен ата баба аруақтары ондай нәшкүрлігі басым ұрпақтарын жебеп- желеп түбі рухани тазару, жол табуға келер деген үміттері де бары хақиқат. Осындай ел билеушілерді тазартуға, иманын табуға, біздердің бүгінгі таңда жинаған тәжірибеміз де керек ақ. Бірақ ол үшін елбасшымыздың өзіне мұқтаждығы пайда болып, аруақтардың қыспағына түсіп, тәбесіне келмей мұндай әрекетке жол беруі де мүмкін емес.

Қайрат Мәми Әбдіразақ ұлы; 1954. 9.05; «Пенденің (иман) серігі жоғалған. Қосағы алыста. Көрмәдігі басым. Исі мазалуда. Денде зіл басқан. Ауыр қозғалысы мазалуда. Аяқтарда табанда қара қуатқа жалғанған. Дана жаны. Диюдың апанында. Кәріптігі бар. 12 ішек байланған. Жегені арамда. Қаны сұйылған. Іріткісі (ерген шайтаны) бар екен. Ниеті таза емес. Діннен алшақта. Қазтуған ата қолдауы бар. Нар түйенің жүгін көтеріп жүр.

Жемісі мейіз, қарасы. Айгерім ана қолдауы бар. Сөзге шеберлігі бар. Қорлыққа төзімді. Мәсімовпен сыбайлыстығы бар. Тыққаны көп. Бергені аз. Міндеті көп екен. Әр жасаған жақсылығын санап мінеуде екен. Денеде уыты бар екен. Тамыз айында салмағының алмағы түседі. Көріпкелдігі бар. Бауыр қуаты әлсіз. Бидайдың жармасын қолдансын. Астың арқауы жоғалған. Кеңгірбай атаға жол салсын. Дүниенің төрт бұрышы Аллаға ғана тиесілі білсін. Адамның қол тақыр екенін есіне алсын. Адам атадан сабақ алсын!

Бозда ойнап жүр. Қашқаны оралсын десең тәубе қыл. Сараң жан. 9 құндыны іздеуде. Мәртебесіне нұқсан келері бар. Сынағы бар 3 айдың таңында. Даниал Ахметовке зияны тиген. Бай манаптың тілінде сөйлейді екен. 3 –тікке келіп тоқтап тұр. (Төртеуі түгелденбеген) Малдары бота екен. Дүрбелеңді әділдікпен бассын, үйренсін! Артықты көп жеген. Пайдасын көре тұра тексермеген. Екі қолы жоқ екен. Санада құрт бар. Есін осы дүниеге айырбастаған. Қағаз қаламда қан жұғылған.

Өкпеде сырқат бар. Бауырда тас бар. «Киселді» көп ішсін, ем болады. Тәттіні көп жемесін. Зиян болуда. Айғаным анаға тәу етсін. Адам ата Хау ана тасынан өтсін. 6 айда жердің ілтипатына бөленеді. Жер анаға тәу етсін. Өзге ұлтпен былығы көп. Өзге ұлттың жемісін көп жемесін, асында ішпесін! Қайнаған суға 2 ас қасық мия тамырын ұнтақталғанын буға бұрқыратып алып 7 күн ішсін. Мұхаммед Ханафияның жазбасына, іліміне көз салсын. 7 адамның тағдырын дұрысқа салсын!

Әділдік қылсын, сонда оңалады. Кеңестер одағына еңбегі сіңген аруағының жібін тарқатуда. Қажымұқан атаның қолдауы бар. Баян өлгейде жатқан аруағы бар екен, басын көтерсе қазынасы әулетке қонады екен. Асқазанды орзамен тазартсын. Аузында Алласы көп болсын! Осыны ұмытпасын! Халық артында Бір Алла бар білгейсің!» Бұл барлық ел биліктегілерге де тәубеге келіп, өз халқының мүдесіне қарсы шықпағаны абзал болар. Жер дауы, жесіп дауы, халықты әбгерге салып жатқан заңдардың түбінде Алладан жауабы боларын білсін! (жалғасы бар Ақпан 2017 жыл)

http://atazholy.kz/

Пікір қалдыру

Сіздің e-mail адресіңіз жарияланбайды. Міндетті өрістер * белгіленген.