ЕЛ БИЛІКТІҢ ХАЛЫҚҚА ЖОЛДАУЫНА ПІКІР БІЛДІРСЕК!

Қазақта екі түрлі сұраныс мақсаты бар. Ел басымыз екеуінде қанағатандыра алмағасын, осындай ел биліктің жылдағы негізсіз, нәтижесі аз жолдауларынан жалығу жаппай өрістеп көбейіп жатыр.

Біріншісі еңбексіз табыстың көзі жабық, қазынадан еркін ақша таратылуға шамасыз, елдің өзі ізденіп кәсіптің көзін ашып бірін -біріне қол ұшын беруге өнерсіз, жалқаулық, еріншектік ақша тапса күректеп алмаса, тірнектеп жинағанша жұмсыз аштан өлген артық деген қазақтық қол байлайды.

Толық оқу

ҒЫЛЫМ САНАМЕН ОЙШЫЛДЫҚПЕН КЕЛЕДІ

Қазақтың тегінде ғылымның атасы, мирас аманаты бар. Ол үш түрлі ғылымның негізі ойшылдық қасиет. Әлемдегі бар білім өнердің тегін ілімін әлде қашан қазақ аталарымызға түсіріп, оның аз ғана білімі Отырар кітапханасында жатыр. Құраның өлшемі санмен яғни ғылыммен берілген. Ясауи бабамыздың ақал дәптері осы үш ғылымның бірлігін қалай меңгеруін түсіндіреді. Толық оқу

ҒЫЛЫМ ШЫРАҒЫН СӨНДІРУДІҢ ЖОБАСЫ

Крилицаның құпиясы да қазақтың үніне тән 9 таңбада тұр. Бұл таңбалар жете, саналық деңгейде ғана өзін толық көрсете алады. Және әлемнің барлық таңбаларынан да жер ананың қуатына, рұқына жалғануға днка-лық деңгейін, тектілікті сақтауға да артықтық ерекешелігі бар. Бұл артықшылық ақылдың жоғарғы дәрежесін қалыптастырумен байланысты 9 таңбаға жасырылған. Ақылдың жоғарғы екі күні, жарығы; Жете жеті өрісі боймен ұяттылықпен байланысты болса, ал Сана оның ар қабымен қалыптасады.

Қазақ тілі ұятсыздықтан пәтуасын ой қуатын жоғалтады. Ұятсыз пендеде жетелік кең көлемді ойлану болмай, адамзатқа деген махаббаты жоғалып, ызақорлық, кекшілдікті ұлтшылдық деп түсінеді. Олай болса Алланың дініне, құран үніне қарсылық туындап, ұлттың даналығын ішкі сырын, ойын түсінуі де мүмкін емес. Ел билігі «дін адалдықты» ұстанудан бас тартып өздеріне зайырлық, светский, деген жалған ұғымдарды таңып, ақылдың мұндай сапасынан ажырап, ғылым шырағын сөндіріп алған. Ел билігінің саясаты арсыздық, ұятсыздыққа негізделуден білімді қауымдықтар да жылдан жылға тегінен ажырап, заңға ғана бағынып әрекет тіршілік қылатын жануарлық, жындылық қауымға айналып алғаны да бүгінгі ел басшыларына да қолайлы.

Толық оқу

ҚАЗАҚ ЕЛІ РУХАНИ ЖАҢҒЫРУҒА ОЯНУҒА НЕ КЕРЕК?

Кеңеселік жиналыстар мен бос сөзден амал керек қазіргі таңда. Халық рухани ояну үшін алдымен ар-ұятылық туралы заң керек. Бірақ оны ел басымыз қазір бұл жолға кесе көлденең жатып алып, ұлықсат бермейді. Рухани жаңғыруды жолдаумен байланысты әулие -әмбилерді тізімдеп бастарына жағдай жасау туралы болмаса, қалғанының бәрі жалған, мұнан халыққа Құдайдың нұры келмейді де, қуаттық алмасу жүрмейді. Лауазымды пенделер үшін ғана қосымша қаражат байлықтың көзі ғана. Толық оқу

ІШТАРЛЫҚТЫҢ САЛДАРЫ 

Іштарлықсыз қазір қазақта әйелде, еркекте жоққа тән. Ел биліктің орамалға тыйым салуы, ата дәстүрін ұстаудан қорқуы іштеріне мұндай ақпарттың сыймай, енсе жарылып кетердей қорқыныш пайда болумен байланысты. Ел басымыздың да дүниенің соңына түсіп, мал табарлықпен айналысып кетуінен, санасы уланып, іші тарылып кетіп, ішітар қауымының айдауына көніп, үш тілмен ғылымды болу, латын таңбасымен үнді қысқартумен ана тілін қорғау, деген іштегі қарсылықтармен байланысты. Толық оқу

I-Жанға алмақ үш қуаты ғылымның кімде бар?

Кезінде қазақта ғалым болу жаппай парамен, өзге елден білімді көшіріп алумен, тамыр -таныстықпен күні бүгінге дейін жалғасып келе жатқаны хақ. Сонымен бірге дінсіздік ғалымдар арасында ата дәстүрін ұстану жоққа да тән. Ал дін саласындағы ғалымдар да ата дәстүрін меңгеру түгіл, керісінше қарсылық білдіріп, мұндай құдайсыз ғалымы бар елде ғылымның сипаты болуы да мүмкін емес. Толық оқу

КАРИМ МАСИМОВ МЫРЗАҒА!

Ұлттық қауіпсіздік, деп аталғанмен негізінде мемлектеміздің тұтастығын сақатауға ішкі, сыртқы жаулардан қорғаумен мұны орындаушы құқық қорғау мекемелерін қадағалуға мінделген мекемнің басшысы болып мемлектеміздің рухани қаупсіздігін сақтау даналықпен, ойшылдықты қажет етеін де білетін боларсыз.  Толық оқу

II-ЕЛ БИЛЕУШІЛЕРІ НЕНІ БІЛУЛЕРІ КЕРЕК?

Қазақ сыншыл болса екен, деп Абай атамыз арманын айтып кеткен екен. Абай атамыздың қазақтың сыншылдығын насихат сөзімен, өлеңдермен сандық тұрғыда белгімен ойшылдық, бір естілік жол табарлық  тұрғысында болуын ескертіп өтіпті. Ал ендігі сыншылдығымыз мал табарлық жағдаймен ел билеуді, дүние тіршілігін меңгеруді сынамайтын қазақ азымыз ғана болар. Ал рухани тұрғыда сын айту үшін Абай философиясын жетік меңгерумен, жандық ғылымды түсіндірумен әзірге мұндай сын айтып жүргендер өте аз кездеседі. Толық оқу

ЕЛ БИЛЕУШІЛЕРІ НЕНІ БІЛУЛЕРІ КЕРЕК?

Қазір ел бағудың жолында жүрген білімді діншілер көп халықта. Ел бағуды білмейтін қалай ел басқарудың сырын үйретпейтін білімді қазақтың азы ғана. «Гендірлік саясатың» жемісі болып, қатындарда еркектермен теңбіз, деп ел бағудың жолына түсіп алды. Ел бағу үшін тұлға «единца» болып қалыптасу керек екені бәрімізге де белгілі жағдай.

Толық оқу

ТЫЛСЫМНАН АЯН. ЕЛ БИЛККЕ ҚАУІПТІҢ ТӨНУІ

(Ата жолындағы құран үніне жалғанған бір қасиеті кісінің алған уахиынан)

Таң ата түсім бе әлде аян болды ма білмеймін, әйтеуір мынандай көрініс орын алды. Жердің астына тепшекпен түсіп бара жатырмын. Байқағаным жердің асты адамның ДНК спиральіне қатты ұқсайды екен. Ал түсіп бара жатқан тепшек кәдімгі рояльдің клавитуралары. Басқан сайын өмірімде естімеген таңғажайып әуендер шығарады және әр клавиатураны басқан сайын жер планетасының пайда болғаннан бері тарихы мен бастан кешкен кезеңі экраннан ап-анық көрсетілуде. Толық оқу